A capello trio – Wings!

Drie vurige vrouwen zingen a capella wereldmuziek. Krachtig, gevoelig en gepassioneerd neemt Wings! je mee onder haar vleugels.

De wereld is groot. Zoveel landen, zoveel talen, zoveel culturen, gebruiken en gewoonten. En overal is muziek. Door onze wereldse geschiedenis heen heeft de mens altijd gezongen en muziek gemaakt. In deze moderne tijd, waarin versplintering en individualisme hoogtij lijken te vieren, vinden wij het belangrijker dan ooit om met elkaar te verbinden. Over alle grenzen heen. Want ook al spreekt iemand een voor jou onbegrijpelijke taal, overal is blijdschap, verdriet, eenzaamheid en liefde hetzelfde gevoel. Dat klinkt door in al die melodieën die de aarde rijk is. Dat verbindt ons als mensen. Daarom zingen wij muziek uit alle gewesten om te vieren dat we mensen zijn, waar onze wieg ook heeft gestaan. Zo slaan we onze vleugels uit en zingen we graag voor jou en iedereen.

Titel:
A capello trio – Wings!
door A capalla trio Wings!

Aanvang:
Vrijdag 20 september 2024